Naše usluge

Put do tržišta

Naša usluga „Put do tržišta / Route to market“ osmišljena je tako, da vaš proizvod kroz efikasne i unapred planirane procedure, plasiramo ispred pravih kupaca na pravom mestu. Fokusirani na rast i optimizaciju, osiguravamo da vaš proizvod postigne vidljivost i veću prodaju od trenutne.

Šta je Put do tržišta?

„Put do tržišta“ (eng. Route to Market) je strategija koja definiše kako će proizvod ili usluga stići do krajnjeg potrošača ili korisnika. To uključuje:

  • analizu trenutne prodaje i potencijala
  • razmatranje plana rasta
  • izbor kanala distribucije
  • definisanje ciljne grupe potrošača

kao i sve ostale korake specifične za vaše poslovanje koji su potrebni za efikasno lansiranje i pozicioniranje proizvoda.

Ova strategija uzima u obzir marketinške aktivnosti, izbor distributera, logističke poslove …

Red Label

Analiza i procena

– korak br. 1

  • Pregled trenutnih performansi, analiza trenutnog portfolija proizvoda, cenovna i SKU segmentacija
  • Razmatranje postojećih praksi rada i pristupa koje koristite u svakodnevnom poslovanju u cilju poboljšanja
  • SWOT: Analiza prednosti, slabosti, prilika i pretnji koja pomaže u razumevanju unutrašnjih i spoljašnjih faktora koji utiču na poslovanje
  • Analiza konkurencije, njihovih dobrih i loših strana kao i razmatranje najboljih primera iz prakse, u ciju stvaranja prednosti

Kreiranje strategije 

– korak br. 2

  • Definisanje kanala prodaje: (RtM struktura): – HoReCa, Retail, Distributeri
  • Definisanje tržišta: Analiza kategorije – (cenovne pozicije, segmenti, trendovi, ključni konkurenti, formati, tržišni udeli (količina i vrednost)
  • Analiza potrošača – očekivanja od proizvoda, trendovi, razvoj
  • Definisanje i sprovođenje uslova prodaje (komercijalna politika)
  • Širenje numeričke distribucije – otvaranje novih kupaca
  • Segmentacija i kategorizacija kupaca, mapiranje tržišta po geografskim oblastima kao i pokrivenost tržišta
Red Label

Realizacija i sprovođenje strategije

– korak br. 3

  • Sprovođenje programa partnerstva sa distributerima, uključujući podsticaje, marketinške alate i razvoj poslovanja
  • Key Account Management (KAM): izgradnja dugoročnih, strateških i dobrih odnosa s odabranim klijentima, usmerenih na obostrano zadovoljstvo
  • Funkcionalna integracija: usklađivanje i koordinacija svih odseka u firmi, kako bi se obezbedilo neometano funkcionisanje lanca prodaje u odnosu na marketinške aktivnosti. Cilj je postići efikasnost, smanjiti gubitke i obezbediti stalnu snabdevenost

Izgradnja ozbiljne prodaje svakako prevazilazi jedan email ili sastanak. Potrebna je detaljna strategija, planiranje i implementacija koja će doneti rezultate na dugoročnom nivou. Ako želite da podignete svoje poslovanje na viši nivo, budite slobodni da nas kontakirate. Zajedno ćemo izraditi plan koji odgovara potrebama vaše vizije i obezbediti efikasnu realizaciju.

Spremni smo da postignemo velike rezultate zajedno!

Besplatna konsultacija

Kontaktirajte nas putem e-maila, Vibera ili WhatsApp-a i zatražite besplatnu konsultaciju. Naš tim stručnjaka pružiće vam uvid u to šta je potrebno za uspešan izlazak na tržište i postizanje najboljih rezultata.